Webbplats

Fel på menyn i mobilvy

Skickades in: 2022-08-12

Sitter här och ska in och kika på sidorna som handlar om fritids och skolan. Men menyn fungerar inte på mobilen så kommer inte åt de sidorna (och inga andra heller). Använder jag sökfunktionen så borde väl ändå den rubriken som handlar om skolan komma upp som första träff, men då kommer det upp gamla frågor från tyck till.

Svarade: 2022-08-15

Vad bra att du hörde av dig om felet på menyn i mobilvy! Det var koden på sidan som behövde justeras och det är nu åtgärdat.

När det gäller sökfunktionen är det lite svårt att svara utan att veta mer. När jag själv söker på ordet "skola" så kommer sidan Förskola och skola upp som första träff och det är under den sidan som all information som rör förskola och skola finns. Kontakta mig gärna på telefon (0474-470 32) om du har frågor om eller behöver hjälp med sökfunktionen.

Anna Tigerström
Kommunikationsansvarig